כיצד נתמודד עם התנגדות לקוח
תושבת העיר פונה לריקי אחדות, מנהלת פורום בתחום כתיבה ושיווק דיגיטלי בשאלה: ”היי ריקי, אני מורה פרטית. פנתה אלי אמא לשאול מה עלות שיעור ומשך הזמן ואח”כ קיבלה רגליים קרות, אולי בגלל המחיר ואולי בגלל הזמן או בשל שניהם. מה עושים במצב כזה, איך כדאי לשווק את עצמי מבחינת עלויות ופרטים נוספים בדרך נכונה מול לקוח פוטנציאלי”. להמשך קריאה- כנסו!
טיפים חשובים להתמודדות מול התנגדות לקוח
היי,
אם זה קורה פעם פעמיים, זה בדרך כלל מקרים שאינם מייצגים. אפשר להתעלם (אפשר לשאול אותה מה הייתה הסיבה לסירוב אם תרצי, כי לעסוק בניחושים לא עוזר).
מבחינת השיווק ושיחות המכירה:
רצוי כל הזמן להדגיש את היתרונות בשירות שלך, כמו סבלנות, מקצועיות, אחוזי הצלחה גבוהים, עידוד הבטחון העצמי אצל התלמיד, שחרור ההורים מהמחויבות לדאוג ולשבת איתו כל הזמן ועוד.
ולסיום: בדרך כלל, כשלקוח או אימא מרגישים שאת הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבן/לבת שלהן, המחיר לא משחק תפקיד בקבלת החלטה לגביך.
בהצלחה!
ריקי אחדות
יש לכם עוד שאלות לריקי אחדות כתיבה ושיווק דיגיטלי? כנסו!
0506202585 הפייסבוק שלי