חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

שיווק דיגיטלי. איך לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה

 

כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה. איזה סוגי פרסום יש באינסטגרם ואיך ניתן לשווק שם את העסק בצורה יעילה? על כך בטור הבא...

 

“מה, אתה לא באינסטגרם? כולם שם! איך אתה לא באינסטגרם? אתה לא קיים.”
כמה פעמים שמעת את המשפט הזה?
אני אישית שונא אותו.
כל פעם שיש טרנד חדש, אומרים לנו שאנחנו חייבים להיות שם, ולא משנה מה.
לא שאני אומר שאינסטגרם זה טרנד,
אבל בואו נניח בצד את ה”חייב” ונבין משהו חשוב:
בעולם העסקים והשיווק אין דבר כזה “חייב”.
הכוח מגיע מתוך מיקוד, ולא מתוך פזרנות.
ועדיין – אני רוצה להסביר לך איך לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה ואפקטיבית 

שני סוגי הפרסום באינסטגרם

אז כשמדברים על איך לפרסם באינסטגרם, יש שני סוגים של פרסום:

  1. פרסום ממומן (PPC): כלומר להשקיע כסף שמביא חשיפה דרך מודעות ממומנות.
    אם זה מעניין אותך, כתבתי מאמר שמסביר את כל העניין כאן: מה זה PPC ואיך זה עוזר לפרסם את העסק
  2. שיווק אורגני/חינמי: כלומר לפרסם תוכן בעמוד שלך, מה שמביא חשיפה בלי לשלם.
    ובמאמר הזה, אנחנו נתמקד בחלק הזה.

איך לשווק באינסטגרם בצורה אורגנית?

1. צרו תוכן איכותי

התוכן הוא החלק החשוב ביותר בפרסום התוכן (בעיקר בפרסום אורגני)
אנשים מגיעים לעמודים שמעניינים אותם – לא רק כי מישהו אמר להם לעקוב.
זה יכול להיות כל דבר – פוסטים עם טיפים פרקטיים, סיפורים מהחיים, תמונות מקצועיות
או אפילו תוכן הומוריסטי שיגרום לקהל שלך להתחבר.
מה שחשוב הוא האיכות!
לא להוציא פוסטים “כי צריך”, אלא באמת לתת לגולשים ולעוקבים תוכן איכותי שיעניין אותם.

2. עקביות בפרסום

חשוב מאוד לשמור על עקביות.
אל תפרסם פעם אחת בחודש ותצפה שאנשים יזכרו אותך.
תבחר לוח זמנים שמתאים לך ותתחייב אליו.
בין אם זה פעם ביום או פעמיים בשבוע, הכוח מגיע מההתמדה והעקביות.
(אגב, פעמיים בשבוע זה המינימום שאני ממליץ עליו, פחות מזה פשוט לא אפקטיבי).

3. דיוק המסרים וקהל היעד

אחת הטעויות המרכזיות שאני רואה היא לפנות לכולם.
בכל חלק בשיווק, ובטח שבפרסום באינסטגרם, חשוב להבין למי אנחנו פונים?
מי הקהל שלנו? מי האנשים שצורכים את התוכן שלנו?
מה חשוב להם? מה מעניין אותם?
כשאנחנו מבינים מי הקהל, אנחנו יכולים באמת ליצור תוכן איכותי.

4. יצירת אינטראקציה עם העוקבים

אינסטגרם זה לא רק על לזרוק תוכן לעוקבים שלך ולשכוח מהם.
תשקיע באינטראקציה איתם – תגיב לתגובות שלהם, שאל שאלות, תעשה סקרים בסטוריז.
זה יוצר קשר אמיתי ומחזק את המעורבות בעמוד שלך.

5. שיתוף סטורי

סטוריז הם דרך מעולה לשמור על קשר עם הקהל שלך באופן יומיומי.
הם לא צריכים להיות מושלמים כמו הפוסטים עצמם – זו הזדמנות לשתף את הדברים הקטנים שקורים בעסק שלך ולהיות יותר אישי.

לסיכום

אם תתמיד ותיצור תוכן איכותי ומחובר לקהל שלך, אינסטגרם יכול להיות כלי חזק שימשוך לקוחות לעסק שלך מבלי שתצטרך להשקיע המון כסף בפרסום ממומן.
רוצה לדעת עוד על איך לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה? הצטרף להדרכה שלי בלינק הזה!


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

052-8065656 המיניסייט שלי

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים