חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

אוזמפיק - הבשורה החדשה לטיפול בהשמנה

 

סוף סוף קיבלתם אישור ממשרד הבריאות, לקבל אוזמפיק בהתוויה של ירידה במשקל, הכנתם כבר את הארנק, וזהו, אוטוטו אתם מתחילים...

 

סוף סוף קיבלתם אישור ממשרד הבריאות, לקבל אוזמפיק בהתוויה של ירידה במשקל, הכנתם כבר את הארנק, וזהו, אוטוטו אתם מתחילים...

אוזמפיק היא תרופה המגיעה בצורה של הזרקה תת עורית, לשימוש פעם בשבוע באופן עצמאי. כמובן קבעתם כבר תורים לרופא המטפל ולדיאטנית, לצורך מעקב סדיר לאורך זמן הטיפול, אבל נשארו לכם כמה שאלות בעניין... בואו נענה עליהן.

תוך כמה זמן משפיעה האוזמפיק?

מכיוון שהזריקה מגיעה בצורה תת עורית באזור הבטן, היא חודרת משם למחזור הדם שלכם, ומתחילה לפעול תוך 24 עד 72 שעות מרגע ההזרקה, ומשפיעה למשך שבוע. הרופא יתחיל איתכם מינון נמוך ויעלה בהדרגה, על מנת לחסוך כמה שניתן את תופעות הלוואי האפשריות: שלשולים, גזים, בחילות ואי נוחות בבטן.

שימו לב, יש משתמשים שדיווחו על רתיעה ממזונות שומניים ומלוחים, ומצד שני- כמיהה למתוק. תכינו את עצמכם נפשית להיפרד מהמטוגנים, ולהילחם בגלידות. חשוב כמובן לציין שתופעות הלוואי חולפות בדרך כלל, אחרי חודשי הטיפול הראשונים.

איך מקלים על תופעות הלוואי?

כדי להקל עליכם בתקופת ההסתגלות, חשוב שתשמרו על ארוחות קטנות ותכופות, ועל שתיה מרובה. המנעו מאוכל מתובל, מטוגן או מתוק מדי, ורצוי שתימנעו מישיבה בזמן האוכל, ליד ריחות חזקים.

בדיקות שגרתיות

כאשר מקבלים תרופה באופן קבוע, יש לעבור בדיקות תקופתיות שגרתיות, על מנת לוודא ששום דבר לא יוצא משליטה, בלי שתדעו. חשוב שלא תקחו את זה קשה, כי זה קורה בכל נטילת תרופה כרונית, כמו האוזמפיק, וגם אחרות כמו סאקסנדה.

קרדיט תמונה: obesity.com

חולי סוכרת שמקבלים את התרופה, צריכים לשמור על תדירות של בדיקות שגרתיות לפי המלצת הרופא המטפל שלהם.

למטופלים עם אוזמפיק בהתוויה של השמנה, חשוב לעשות אחת לחצי שנה בדיקות שכוללות:

  • ספירת דם
  • גלוקוז, שומנים, תפקודי כבד, HB A1C, ברזל, פריטין, B12, חומצה פולית וויטמין D,
  • תפקודי קרישה, 
  • תפקודי בלוטת התריס (TSH וכן T3 ו- T4),

ועוד בדיקות חשובות, אך פחות מוכרות. הרופא המטפל שלכם ידע בדיוק מה נדרש, ואף ייתן לכם את כל הבדיקות המקיפות הנדרשות לכם.

האם נדרשים לשנות תזונה בטיפול עם אוזמפיק?

ההמלצה המקובלת היא, להקפיד על תזונה ים תיכונית, עשירה בירקות, פירות, קטניות, דגנים מלאים, אגוזים, זרעים, שמן זית, כמויות מתונות של גבינה, יוגורט, ביצים, דגים וצריכה מוגבלת של בשר אדום וחמאה. 

אין תרופת קסם שמעלימה שומנים בלי עבודה בכלל. גם האוזמפיק, מיועדת אמנם לטיפול בהשמנה, אך בתמיכה של תזונה ופעילות גופנית, תוכלו לראות שינויים משמעותיים. תפריט תזונתי מתאים, בהנחיית דיאטנית, יועיל לכם מאוד, בעת נטילת אוזמפיק לירידה במשקל.

מאיזה גיל מותר ליטול את האוזמפיק?

התרופה מיועדת לשימוש מגיל 18 בלבד. אין תקרת גיל, אך יש מידע מוגבל מאוד לגבי מבוגרים בני 75 ומעלה.

Obesity - מחזיר לכם את התקווה לחיים

Obesity הוא פורטל תרופות להרזיה וירידה במשקל הגדול בישראל. המידע מעודכן ומדויק, ולכן תוכלו למצוא אצלנו, את כל העדכונים על המחקרים האחרונים שיצאו, ועל תרופות שקיבלו אישור ממשרדי בריאות שונים בארץ ובעולם, שהולכות לעזור לכם לעשות את זה ובגדול.

תוכלו ללמוד אצלנו עוד על טיפול בהשמנה, באמצעים רפואיים תרופתיים וכירורגיים, ולשנות את חייכם לחלוטין.

קרדיט תמונה: obesity.com

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים