לדאוג שיזכרו אותך - נטוורקינג עסקי
לאחר מספר פגישות ראשונות בנטוורקינג באמצעות הזום, כיצד נוכל להתחיל להניע את התהליך לטובת העסק ולוודא שחברי הקבוצה זוכרים אותנו ?
לפני הכל! הקפידו להגיע למפגשים באופן קבוע, כ 10 דקות לפני תחילת המפגש בכדי לשוחח עם החברים.
ככל שתקפידו על כללי הצגת העסק ב 60 שניות מצד אחד, ועל פגישות 1/1 מצד שני, מובטח לכם שאנשי הקבוצה יזכרו אתכם.
מה הדברים החשובים במצגת 60 שניות?
הדבר הראשון הוא להציג כובע אחד בלבד (גם אם יש לכם יותר כובעים/עסקים)
לתת דוגמאות על תוצאות המוצר/שרות שלכם בצורה מאוד מובנית -
מה היה המצב לפני שהשתמשו במוצר / שרות שלך?
מה היה המוצר / שרות וצורת השימוש ?
מה הייתה התוצאה לאחר השימור במוצר / שרות?
כמובן לא לחזור כל שבוע על אותה הדוגמא, יש לכם אנשים שאתם עובדים אתם במשך השבוע,
תחדשו כל הזמן בסיפורים חדשים.
אנשים זוכרים סיפורים ובדיחות.
פגישות 1/1:
הרבה פעמים כשאני שואלת "עם מי את/ה נפגש השבוע?" הרבה פעמים אני מקבלת תשובה "נפגשתי כבר עם כל מי שנמצא פה".
דבר ראשון אני מאוד שמחה שנפגשת עם כולם, יחד עם זאת, פגישה אחת זו רק פגישת היכרות ראשונית!
הפגישות לא צריכות להיות ארוכות - בין חצי שעה לשעה זה אידיאלי.
בפגישה הראשונה לומדים את הפרטים האישיים - אחד על השני, מוצאים דברים משותפים שלנו, של הילדים, של בן/ת הזוג.
במפגשים הבאים מדברים יותר על העסק, איך ניתן לעזור אחד לשני, למי מכם יש לקוחות שלדעתו יתאים להציע להם את השרות/מוצר של החבר אתו אתם נפגשים.
להזכיר במפגש העוקב אחרי מפגש 1/1 את הפגישה, להזכיר דבר אחד שהרשים אתכם במפגש! או שלמדתם על החבר במפגש!
אם תקפידו רק על חלק ממה שכתבתי פה - יזכרו אתכם...!
בברכה,
שולה שדה.
יש לכם עוד שאלות לשולה שדה אינטרנט? כנסו!
054-5223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי