חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שיווק עסקי בפייסבוק - כך תעשו את זה נכון

 

אחת לכמה זמן מומלץ לעלות פוסט בנוגע לעסק בפייסבוק בכמה קבוצות כדאי לשתף אותו?ואילו מילים מומלצות כדאי / לא כדאי לכלול בתוכו? על כך ועוד בכתבה הבאה!

 

אחרי המון סדנאות והרצאות שחוויתי ממנטורים שונים ובעלי מקצוע מתחום השיווק, המסקנה האחת והקובעת בסופו של דבר אם הפרסום יעיל או לא היא ההתמדה - הנוכחות העסקית שלך בדיגיטל - בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין וכו’.

יש כאלה שיגידו שהנוסחה היא X פוסטים בשבוע ויש כאלה שיגידו שכל יום צריך להעלות כמה פוסטים... אבל כשמסתכלים על התמונה המלאה, הרעיון בשיווק איכותי ויעיל הוא להיות בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

חלק מאנשי השיווק הדיגיטלי טוענים כי ההמלצה היא לשווק באופן שבו היית רוצה שישווקו לך - כלומר - מה את כצרכנית היית רוצה לקבל מנותני השירות השונים? האם כל הזמן לראות פרסומי מבצעים ומכירות? או אולי יותר טיפים או מאמרים שנותנים לך ערך כצרכנית? 

את כל אלה כדאי להכניס לשיקולים של פרסום פוסטים.

אני מאמינה באיזון - לתת גם ערך וגם למכור, או לפחות להניע לפעולה או אינטראקציה בפוסטים. 

כדאי לזכור שהפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הן כאלה בדיוק - חברתיות. והמטרה שלהן היא לא מכירתית (רואים את זה בבירור עם ההגבלות שמטא (פייסבוק) מטילות על פרסומים, שינויים לרעה בחשיפה של דפים עסקיים ואף של קבוצות, לאחרונה... ולכן כדאי לאזן את המכירות ברשתות יחד עם נתינת ערך אמיתי. 

בנוסף - חשוב לזכור שהחשיפה של הפוסטים שלנו תלויה במידה רבה במעורבות שלנו בפוסטים של אחרים - האלגוריתם עובד כך שכשיש אינטראקציה שלך בפוסטים של אחרים, סביר להניח שהם ייחשפו לפוסטים שלך יותר מאחרים שלא עקבת אחריהם ו/או היית איתם באינטראקציה כלשהי (לייקים, הודעות, תגובות וכו’) ולכן כדאי ומומלץ להיות פעילים (להגיב, לתת לייקים, לשתף וכו’) מעבר לפרסום הפוסטים שלנו - גם בפרופילים פרטיים, בעסקיים וכן בקבוצות השונות. 

לגבי על המילים המומלצות - אני לא מכירה כאלה. אני מאמינה שהשיווק שלנו צריך להיות אותנטי וכנה, לספר את הסיפור שלנו, להעלות סיפורים של לקוחות (כמובן ברגישות / בעילום שם בהתאם לצורך ולסיטואציות), לתת מידע בעל ערך ולא רק למכור. כן כדאי להימנע ממילים שעלולות להיות פוגעניות / קשורות לנושאים בהם יש מחלוקות (פוליטיקה, מין, אלימות וכו’) כי שמעתי לא מעט מלקוחות וקולגות שהפוסטים ואף הפרופילים עצמם נוטרלו/נמחקו בעקבות מילים כאלו, גם אם הן לא היו בהקשר פוגעני היות ששוב - חוזרים לאלגוריתם האוטמטי ולו אין שיקולים שיש לבני אנוש - אז ממילים כאלו כן מומלץ להימנע. 

לסיכום - מזווית הראייה שלי כמעצבת גרפית שמסייעת ללקוחותיי לבלוט ברשתות החברתיות:
כדי לשווק בדיגיטל באופן יעיל, כדאי להתמיד בהעלאת פוסטים, לפי הקצב והתדירות שמתאימים לך, אבל להיות נוכחת. בקבוצות להגיב מהכובע המקצועי ולסייע לאחרים מבלי לפרסם במקומות בהם זה אסור לפי חוקי הקבוצה. לתת לגולשים/ות מעצמך מבלי להתרוקן ולהשאיר טעם טוב אחריך :) 

וכמובן - להיראות טוב - גם באיכות התוכן של הפוסטים וגם בנראות שלהם

בהצלחה ושיווק מהנה ויעיל!

יערה, דבש וצינמון - עיצוב גרפי

 

יש לכם עוד שאלות ליערה רוזי (צינמון)? כנסו!

052-3762990 הפייסבוק שלי

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים