חיפוש
 
לדף הבית >>     - בטי ששון - עיצוב גרפי סטודיו >>

כיצד לבחור את פלטת הצבעים הנכונה לעסק

 

הכותבת הינה בטי ששון מירושלים, בעלת סטודיו לעיצוב, המציע מגוון שירותי עיצוב והפקה ברמה גבוהה. איך בחירת צבעים תשפיע על תפיסת המותג? על כך בטור הבא!

 

אם אי פעם תהית למה חברות מסוימות בוחרות בצבעים ספציפיים ללוגו ולמיתוג שלהן, התשובה טמונה בפסיכולוגיית הצבעים!

צבעים מעוררים רגשות ומשדרים מסרים:
🔵 כחול – אמינות, רוגע, יציבות (נפוץ במותגים פיננסיים וטכנולוגיים)
🔴 אדום – אנרגיה, תשוקה, דחיפות (מתאים למבצעים ולמותגים שרוצים למשוך תשומת לב)
🟢 ירוק – טבע, צמיחה, בריאות (נראה הרבה במותגים אקולוגיים ובריאותיים)? כתום – יצירתיות, שמחה, חום (מותגים חדשניים וצעירים)
⚫ שחור – אלגנטיות, יוקרה, כוח (מותגים יוקרתיים ואופנתיים)

 טיפ ממני:
כשאתם בוחרים פלטת צבעים למותג שלכם, תשאלו את עצמכם – איזה רגש אני רוצה שהלקוחות שלי ירגישו כשהם רואים את העיצוב שלי? ברגע שתדייקו את התחושה, תוכלו לבחור צבעים שישדרו בדיוק את המסר הנכון.

1. קוקה-קולה (אדום ולבן) – תשוקה ודחיפות שמובילים למכירות

קוקה-קולה בחרה באדום לא במקרה – זהו צבע שמעורר תחושת אנרגיה, התלהבות ושמחה, מה שמתאים בדיוק למסרים של המותג: הנאה ורגעים משמחים. בנוסף, אדום הוא צבע שמעודד פעולה (לכן הוא נפוץ בכפתורי “קנה עכשיו”), מה שתורם להגברת המכירות. הלבן מאזֵן את העיצוב ומעניק לו נראות נקייה וזכירה.

2. גוגל (כחול, אדום, צהוב, ירוק) – גיוון וחדשנות שמושכים את המשתמשים

גוגל ידועה בלוגו הצבעוני שלה, שבו כל אות צבועה בצבע שונה. השימוש בכמה צבעים משדר גמישות, יצירתיות ושובבות – מסר שמתאים לחברה ששינתה את הדרך שבה אנחנו צורכים מידע. גוגל משתמשת בכחול (אמינות), אדום (תשוקה), צהוב (אופטימיות) וירוק (חדשנות), מה שמסייע לחברה לשדר שהיא גם אמינה וגם חדשנית בו-זמנית.

3. מקדונלד’ס (אדום וצהוב) – תיאבון ומהירות שמובילים לצריכה מוגברת

מקדונלד’ס משתמשת באדום כדי לגרום ללקוחות להרגיש אנרגטיים ולפעול מהר – בדיוק מה שמתאים למסעדת מזון מהיר. הצהוב מסמל אופטימיות ושמחה, וגם מגביר את תחושת הרעב. השילוב הזה תורם לכך שהלקוחות יקבלו החלטה מהירה לקנות, ובכך מגביר את תנועת הלקוחות והמכירות.

4. פייסבוק (כחול) – אמון ואמינות שמחזקים את השימוש בפלטפורמה

פייסבוק בחרה בכחול כצבע הדומיננטי שלה כי הוא מסמל אמינות, ביטחון ויציבות. זה קריטי במיוחד לרשת חברתית, שבה המשתמשים משתפים מידע אישי ורוצים להרגיש מוגנים. הבחירה בצבע הזה גרמה למשתמשים להרגיש בנוח לשתף תכנים ולבלות שעות בפלטפורמה, מה שהגביר את המעורבות וההכנסות מפרסום.

מה אפשר ללמוד מזה?
צבעים הם לא רק עניין של אסתטיקה – הם כלי שיווקי עוצמתי שמשפיע על הרגשות וההתנהגות של הלקוחות.

בחירת פלטת צבעים שמתאימה לערכי המותג יכולה לעזור לעסק שלך לשדר את המסר הנכון ולמשוך את הקהל המתאים.

יש לכם עוד שאלות לבטי ששון סטודיו עיצוב? כנסו!

טלפון: 054-4335760  בחזרה לאתר שלי  המיניסייט שלי

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים