חיפוש
 
לדף הבית >>     טל מנצל, יעוץ השקעות בחו”ל, מודיעין >>

איך להיזהר מסיכונים בהשקעות נדל״ן בחו״ל

 

השקעה בנדל”ן בחו”ל יכולה להיות הזדמנות מצוינת ובעלת פוטנציאל לתשואה גבוהה. עם זאת, כמו כל השקעה, היא מגיעה עם סיכונים שיש לשקול ולנהל בקפידה. על כך - הטור הבא. להמשך קריאה - כנסו...

 

השקעה בנדל"ן במדינה זרה כרוכה בהתמודדות עם חוקים, תקנות והתנהגויות שוק שונות, שעלולות להיות לא מוכרות ומורכבות. תשואה מהשקעה ובעיקר תשואה גבוהה, מגלמת בתוכה סיכונים. על מנת להבטיח שאתם מקבלים החלטות מושכלות ולהגן על ההשקעות שלכם, חשוב להיזהר מהסיכונים בהשקעות נדל"ן בחו"ל ולנסות לצמצמם למינימום האפשרי.

הנה כמה נקודות מפתח שכדאי לזכור:

ביצוע מחקר יסודי: לפני השקעה בנדל"ן בחו"ל, חיוני לחקור לעומק את השוק המקומי, התנאים הכלכליים, המסגרות המשפטיות והרגולטוריות ולקחת בחשבון שיקולים תרבותיים מקומיים. הבינו את חוקי הבעלות על הנכסים במדינה, תקנות המס ומגמות השוק המקומי. מומלץ לשקול לשכור עורך דין מקומי, סוכן נדל"ן או אנשי מקצוע אחרים עם מומחיות בשוק המקומי שידריכו אתכם בתהליך.

בדיקת נאותות על יזמים ומוכרים: חיוני לבצע בדיקת נאותות ליזמים או למוכרים איתם אתם מתקשרים. אמתו את המוניטין, הרקורד והאישורים שלהם. בדקו את היציבות הפיננסית שלהם, הניסיון שלהם בשוק הנדל"ן ופרויקטים מהעבר. חפשו דגלים אדומים או בעיות משפטיות שעלולות להשפיע על ההשקעה. קבלו ייעוץ מקצועי ואל תסתמך רק על המידע שסופק על ידי המוכרים או היזמים.

הבינו את סיכוני המטבע: השקעה בנדל"ן בחו"ל כרוכה בהתמודדות עם מטבעות זרים, שעלולים להיות נתונים לתנודות בשערי החליפין. זה יכול להשפיע על ערך ההשקעה שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים לממן את ההשקעה באמצעות משכנתא או הלוואה במטבע אחר.

היו מודעים לסיכונים משפטיים ורגולטוריים: למדינות שונות יש מסגרות משפטיות ורגולטוריות שונות להשקעות נדל"ן. הכירו את החוקים, התקנות וכללי הבעלות על הנכסים המקומיים. היו מודעים להגבלות או מגבלות כלשהן על בעלות זרה, שימוש בקרקע וזכויות קניין. הבינו את השלכות המס של ההשקעה שלכם, כולל מיסי רכוש, מיסי שכירות, מיסי רווח הון, מיסי ירושה ועמלות אחרות. התייעץ עם מומחים משפטיים מקומיים כדי להבטיח ציות לחוקים ולתקנות המקומיים.

הערכת סיכוני שוק: לשוקי הנדל"ן בחו"ל עשויה להיות דינמיקה שונה בהשוואה לישראל. הבינו את מגמות השוק המקומי, דינמיקת ההיצע והביקוש והתנאים הכלכליים. קחו בחשבון גורמים כמו גידול אוכלוסיה, שיעורי תעסוקה ופיתוח תשתיות שיכולים להשפיע על הערך והרווחיות של ההשקעה שלכם. פזרו את ההשקעות שלכם על פני שווקים שונים והימנעו מ״להכניס את כל הביצים לסל אחד״. 

סיכוני ניהול הנכסים: אם אתם מתכננים להשכיר או לנהל את הנכס, היו מודעים לאתגרים ולסיכונים הקשורים לניהול נכסים במדינה זרה. מחסומי שפה, הבדלי תרבות ודרישות משפטיות עלולים להפוך את ניהול הנכס למסובך. שיקולו לשכור חברת ניהול נכסים מקומית שתטפל בתפעול השוטף, התחזוקה והקשר עם הדיירים.

הכינו אסטרטגיות יציאה: לפני שתשקיעו בנדל"ן בחו"ל, יש להבין את אסטרטגיות היציאה שלכם. שיקולו כיצד ומתי אתם מתכננים למכור את הנכס או לצאת מההשקעה. היו מודעים לתקנות ומיסים מקומיים הקשורים למכירת נכסים ורווחי הון. ערכו תוכנית מגירה למקרה שערך הנכס לא יעלה כמצופה או אם תצטרכו למכור את הנכס מוקדם מהמתוכנן.

סיכוני מימון והלוואות: מימון הוא היבט חשוב של השקעות נדל"ן בחו"ל, והוא מכיל סיכונים משלו. אם אתם מתכננים לממן את ההשקעה שלכם באמצעות משכנתא בחו״ל או הלוואות אחרות, חשוב להבין את אפשרויות המימון המקומיות, שיעורי הריבית ותנאי ההחזר. היו מודעים לכל סיכוני מטבע חוץ הקשורים בהלוואות במטבע אחר, שכן תנודות בשער החליפין יכולות להשפיע על עלויות המימון שלכם.

לסיכום, השקעה בנדל"ן בחו"ל יכולה להציע הזדמנויות מצוינות לגיוון תיק ההשקעות שלכם ולתשואות פוטנציאליות, אך היא גם מלווה בסיכונים שצריך לנהל בקפידה ולהיערך מראש, על מנת לצמצם את הסיכונים בהשקעות נדל"ן בחו"ל ולהגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה של ההשקעה שלכם.

אפשר לעשות זאת לבד, אך כמו בכל תחום בו אינכם מומחים ומנוסים, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע וייעוץ מקצועי. 

בהצלחה!

טל מנצ׳ל

ייעוץ וליווי השקעות נדל״ן בחו״ל

 

יש לכם עוד שאלות לטל מנצ`ל, יעוץ השקעות בחו”ל? כנסו!

הפייסבוק שלי

טלפון: 052-9454184

        

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים