כיצד לפעול כאשר לקוח פוטנציאלי נעלם כלא היה
מה עושים כאשר לקוח מבקש מאיתנו לצלצל אליו ואז הוא לא משיב לטלפון? תשובה לשאלה זאת ועוד - בטור הבא
לקוח פונה אלי מבקש לדעת מידע על השירות שאני נותנת, קובעים שעה ואז הוא לא עונה לטלפון. מה עושים? מבחינתי זה זלזול וכבר מעיד על חוסר רצינות מההתחלה מצד שני אני רוצה להגדיל את העסק. איך לא לצאת נואש מצד אחד ומצד שני לשמור על הכבוד המקצועי שגם לא יראה שאני ”רודף” אחרי לקוחות?
זוהי סוגיה שהרבה בעלי עסקים חווים ומתחבטים בה.
אני מזהה שהשקפת עולמך משקפת תחושה לא פשוטה מתוך משפטים כמו: "אני רודפת אחרי לקוחות" או "אני חוששת שזה ייראה כמו רדיפה אחרי לקוחות" או "אני לא רוצה להיראות נואשת".
ולכן לא בטוח שהקושי שלך נובע מהתנהגות הלקוחות (שעליהם אין לך שליטה) אלא דווקא מהשקפת עולמך.
בתחילת חיי העסק יש הרבה דחיות ו"נפילות" עסקה אבל לאט לאט תתחילי לשים לב להצלחות, וליחס ההמרה שלהן.
כלומר - כמה פעמים את מקבלת "כן" ומבצעת מכירה לעומת כל הבירורים והצעות המחיר שלך. זה יחס המרה. ברגע שאת מבינה את זה, זה מתחיל לשמח - שכן כל "לא" ודחייה שתקבלי מקרבים אותך להצלחה הקרובה.
בהצלחה כנרת ואל תאבדי תקווה,
ריקי
יש לכם עוד שאלות לריקי אחדות כתיבה ושיווק דיגיטלי? כנסו!
0506202585 הפייסבוק שלי