חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

שיווק דיגיטלי. איך לשווק את העסק לבד

 

שיווק דיגיטלי: כותב המאמר הינו שי סגל, מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי מאזור חיפה. בטור זה ריכזתי עבורכם חמישה שלבים מדוייקים עבור כך, להמשך קריאה - כנסו...

 

בשביל לנהל עסק מצליח צריך הרבה יותר מהמקצוע שלך עצמו.

כן, אתה מומחה במה שאתה עושה, אבל בפועל? זה רק החלק הקטן בעסק שלך.
צריך לנהל, למכור, לבנות אסטרטגיה, לפתח מוצרים… והכי חשוב – לשווק.
בלי שיווק, לא יהיו לקוחות ולא תהיה הכנסה.
הבעיה היא ששיווק מקצועי יכול להיות מאוד יקר…
יועצים, סוכנויות פרסום, חברות אתרים – כולם גובים סכומים גבוהים, וזה לא תמיד ריאלי או כלכלי.

אז… איך לשווק את העסק לבד?

שלב 1: הבנת קהל היעד שלך

השלב הראשון הוא להבין מי הקהל שלך.
אתה רוצה להבין מי הם האנשים שמחפשים את השירות או המוצר שלך ומה הצרכים שלהם.
אני לא מדבר על הבנה כללית כמו “גברים”… “אנשים”…
אני רוצה להבין מי הקהל המרכזי שאני פונה אליו:
מה חשוב להם? מציק להם? מה סגנון הדיבור שלהם? מה הם רוצים להשיג?
כשמכירים לעומק את קהל היעד, אפשר לדייק את המסרים השיווקיים ואפילו את המוצרים.

שלב 2: דיוק המוצר והמסרים

אחרי שהבנת מי קהל היעד שלך, עליך להתאים את המוצר והמסרים השיווקיים בצורה שידברו ישירות אליהם.
הכלל הוא פשוט – אם תנסה לפנות לכולם, אף אחד לא יקשיב.
תתמקד בקהל הספציפי שלך ותתאים את ההצעה כך שתענה לצרכים שלהם בצורה מדויקת.

שלב 3: בניית מערך שיווק

אתה חייב מערך שיווק לאסיוף מתעניינים והצגת המוצרים שלך, זה חובה.
מצד שני – אתה לא חייב לשלם סכומים גדולים בשביל זה.
אפשר להתחיל עם כלים פשוטים וחינמיים כמו פתיחת מנוי במערכת שלח מסר.
במערכת זו תוכל לבנות עמוד נחיתה עם טמפלט מוכן, לאסוף פרטים מלקוחות פוטנציאליים ולהתחיל לפעול לבד.

שלב 4: כתיבה שיווקית – קופירייטינג

זה כנראה השלב החשוב ביותר שיראה לך איך לשווק את העסק לבד!
המסר שאתה מעביר חייב להיות מעניין, תופס את תשומת הלב ומשכנע.
כתיבה שיווקית טובה (קופירייטינג) תעזור לך למשוך את תשומת הלב של הקהל ולגרום לו להמשיך לקרוא, להקליק, ובהמשך אפילו לקנות.

שלב 5: איך למכור נכון?

השלב האחרון הוא לדעת איך למכור.
לא משנה אם זה בשיחה טלפונית או בפגישה פנים אל פנים – היכולת למכור היא המפתח.
תלמד איך להציג את הפתרון שלך בצורה שתתחבר לצרכים של הלקוח ותענה על השאלות שלו.

סיכום

השלבים האלו הם היסודות לשיווק העסק לבד, וללמוד אותם יאפשר לך לחסוך כסף ולהגדיל את ההכנסות.
אני מזמין אותך להצטרף להדרכה החינמית שלי, “סיסטם 5 השלבים לשיווק העסק”, שם אני מסביר כל שלב לעומק ונותן כלים פרקטיים ליישום.

לפרטים נוספים ולהרשמה להדרכה החינמית

הטיפ האישי של שי

כולנו רוצים להתעסק במקצוע ובמה שאנחנו אוהבים בעסק, אבל בשביל להצליח צריך להתמודד גם עם משימות שלא הכי “בא לנו עליהן”, תשקיעו את המאמץ והלמידה כדי לבצע אותם באיכות גבוהה כדי שבהמשך תוכלו להעביר אותם לעובדים


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

052-8065656 המיניסייט שלי



 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים