למה חשוב להכין מיתוג גרפי חכם לפני שיוצאים לשיווק
הכותבת הינה בטי ששון מירושלים, בעלת סטודיו לעיצוב, המציע מגוון שירותי עיצוב והפקה ברמה גבוהה. רבים מבעלי העסקים הקטנים ממהרים להשקיע בפרסום – מודעות, קמפיינים ברשתות החברתיות, ואפילו סרטוני תדמית – לפני שהגדירו לעצמם מיתוג גרפי ברור. זו טעות שעלולה לעלות ביוקר. להמשך קריאה- כנסו...
מיתוג גרפי הוא השפה הוויזואלית של העסק:
לוגו, צבעים, פונטים, עיצוב פוסטים, נראות האתר או דף הנחיתה – כל אלו מספרים את הסיפור של העסק גם כשלא נאמרת מילה.
כאשר מיתוג גרפי מבוצע בחוכמה ובקפידה:
• הלקוח מזהה את העסק מיד – וזה יוצר אמון וזכירות.
• המסר השיווקי מתחדד – אין בלבול. ברור מה העסק מציע ולמי.
• הנראות המקצועית עולה – וזה משפיע ישירות על נכונות לקוחות לשלם יותר.
לעומת זאת, עסק שמתחיל בשיווק לפני שגיבש מיתוג:
• משדר מסרים סותרים, לא עקביים.
• נראה לא מקצועי.
• משקיע בפרסום שלא מביא תוצאות כי אין לו “שפה” אחידה וברורה.
מיתוג גרפי חכם הוא השקעה לטווח ארוך. הוא לא רק יפה – הוא מדויק, ממוקד, ויודע לדבר אל הקהל הנכון. ורק כשהבסיס הזה יציב, השיווק יכול להמריא.
יש לכם עוד שאלות לבטי ששון סטודיו עיצוב? כנסו!
טלפון: 054-4335760 בחזרה לאתר שלי המיניסייט שלי
דברו איתנו ב | |
רוצים עוד פרטים? כנסו! |