חיפוש
 
לדף הבית >>     אלפא נכסים >>

משרדי תיווך: מדוע חשוב כל כך להיעזר במתווך מקצועי בתהליך חיפוש הדירה

 

משרדי תיווך: כותבי המאמר הינם משרד תיווך אלפא נכסים, בעלי סוכנות נדל”ן במודיעין. קנייה של דירה היא לרב ההוצאה הגדולה והמשמעותית ביותר בחייו של אדם. על מנת להגיע לעסקת הרכישה הטובה ביותר, נדרשת שליטה והכרות בהיבטים שונים לרבות: ידע על מכלול המרכיבים בעסקה, מידע מעמיק על שוק הנדל”ן בכלל ועל האזור הנבחר בפרט, יכולת ניהול משא ומתן, זמינות ופניות, בחינת מקורות המימון, הכרת התרחישים וניהול סיכונים.  

 

מתווך מקצועי הוא למעשה "יועץ נדל"ן" אשר מלווה את הקונים לאורך כל תהליך הרכישה על היבטיו השונים, מציג בפניהם את תמונת המצב המדויקת עבורם, מכוון אותם לעסקה הטובה ביותר, ולעיתים אף יגרום להם לחשוב גם "מחוץ לקופסא".

אז מדוע חשוב כל כך להיעזר במתווך מקצועי בתהליך חיפוש הדירה:

ידע נרחב – המתווך הוא בעל ניסיון רב וביכולתו להוביל את הקונים לעסקה טובה עבורם. מתווך מקצועי מכיר היטב את שוק הנדל"ן ואת המגמות בשוק, הוא בקיא בכל התהליכים וההיבטים הקשורים לרכישה, לרבות: תכניות בנייה ופיתוח באזור, חוקי תכנון ובנייה, מיסוי והיטלים, היבטים משפטיים ועוד. המתווך מנהל מערכת קשרים ענפה בתחום ויש ביכולתו להגיע למאגר נכסים גדול הרבה מעבר לאלה המפורסמים בלוחות המקוונים. 

זמינות - תהליך חיפוש של דירה יכול להיות ארוך ומייגע. מתווך מקצועי יחסוך לקונים זמן יקר ויאתר עבורם רק את הדירות המתאימות להם ביותר בהתאם לדרישות שהגדירו. המתווך ידאג לכל התאומים וימצא את הדרך לחסוך לקונים זמן יקר וימנע מהם להגיע לראות נכסים שאינם רלוונטיים עבורם.

בחינת מקורות המימון - השאלה העיקרית שעולה בעסקה היא על פי רוב מהו מקור הכספים לעסקה. מתווך מקצועי יבחן ביחד עם הקונים את כל מקורות המימון לעסקה, יבדוק האם המקורות אכן מבוססים, וימנע מהם להתקדם לעסקה אם קיים סיכוי שלא יוכלו להשלים אותה בבטחה (חשוב להדגיש שאין זה תחליף לייעוץ משפטי אשר אמור להגן עליהם משפטית בהסכם).

ניהול משא ומתן - הידע, המידע והקישורים העומדים לרשות המתווך מסייעים לו רבות בתהליך ניהול משא ומתן עבור הקונים. ביכולתו לשאול שאלות אישיות ולהכיר את צורכי המוכרים באופן אשר יסייע רבות לקונים בקבלת העסקה הטובה ביותר עבורם. סביר להניח שללא מעורבות של מתווך לא יעלה בידי הקונים להגיע לכל המידע החיוני כל כך עבורם בעסקה.

ניהול סיכונים - בכל עסקת נדל"ן קיימים סיכונים רבים אשר יכולים להשפיע על תוצאות העסקה. המתווך יספק את מירב הנתונים הנדרשים ויפרוס בפני הקונים את הסיכונים הצפויים, יקפיד לשאול שאלות מנחות ויגבש ביחד אתם את התוכנית להתמודדות עם כל אחד מהסיכונים.

לסיכום:

לעבודה עם מתווך מקצועי יתרונות רבים ומגוונים וחשוב מאוד להיעזר בשירותיו בכל עסקת קנייה של נכס. המתווך יסייע לקונים ויוביל אותם לעסקה הטובה ביותר עבורם, ינהל עבורם את כל תהליך החיפוש והאיתור של הנכס, יעשה עבורם משא ומתן איכותי וילווה אותם עד לשלב החתימה על ההסכם. המתווך יספק לקונים שקט נפשי כזה שיהפוך את החוויה של חיפוש הדירה לחוויה מהנה ונעימה, יהיה זמין עבורם לאורך התהליך ויעזור להם להימנע מטעויות עד להשלמת העסקה. 

מומלץ מאד עוד לפני שמתחילים בתהליך החיפוש אחר הדירה המתאימה, לבחור את המתווך המתאים, לבדוק היטב את מידת המקצועיות והמוניטין שלו, ולא פחות חשוב זה לבדוק את מידת שביעות הרצון של הלקוחות שליווה בעבר.

לא להתבייש לבקש ולקרוא המלצות מקונים שחוו איתו את התהליך בעבר.

 

 

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים