חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

עכשיו זה אפשרי: קורס מיוחד ללימוד ערבית מדוברת שהפך אלפי ישראלים לדוברי ערבית

 

כל חברי הצוות של ”פנאן לדבר ערבית” שירתו ביחידות מיוחדות, במשרד החוץ ובעולמות ההדרכה. ביחד הם הקימו פרויקט מיוחד – קורס חדשני שמטרתו ללמד כל ישראלי לדבר ערבית ברמה גבוהה ובמהירות

 

הכירו את פנאן לדבר ערבית

כולנו שירתנו ביחידות מיוחדות. מבין חברי הצוות ניתן למצוא מסתערב, קציני מודיעין, מפעיל סוכנים וקציני הדרכה. במהלך השירות למדנו לדבר ערבית שוטפת וראינו שזה אפשרי ואפילו לא מאוד קשה. לכן עם השחרור החלטנו שאנחנו הולכים ללמד כמה שיותר ישראלים לדבר ערבית מדוברת וברמה גבוהה.

 

פרויקט מיוחד – קורס ערבית

בכדי לעשות שינוי אמיתי ולהצליח ללמד אלפי ישראלים לדבר ערבית מדוברת ברמה גבוהה, החלטנו על שני עקרונות שהקורס שלנו חייב לעמוד בהם.

  1. הגישה לחומרי הלימוד תהיה ללא הגבלת זמן – כך התלמידים יוכלו ללמוד בלי לחץ, בזמנם הפנוי ולהצליח להגיע לתוצאות. כך גם יהיה ניתן לחזור למערכת הלימוד, ללמוד ולתרגל גם במשך שנים.
  2. הגישה לחומרי הלימוד תהיה בעלות נמוכה ככל הניתן שתאפשר את המשך קידום הפרויקט. ראינו שיש המון קורסים ללימוד ערבית בעלות של אלפי שקלים, והחלטנו שזה לא יתכן שכדי ללמוד את השפה הערבית יהיה צורך לשלם כל-כך הרבה כסף. לכן החלטנו שהעלות של הקורס שלנו חייבת להיות מינימלית ככל הניתן!

 

מה כל-כך מיוחד בקורס ערבית של פנאן?

בקורס שלנו אין שום קסם, אלא המון השקעה, מחקר וניסיון שביחד יצרו את השיטה הכי יעילה שיש ללימוד השפה הערבית. אחד הדברים הכי חשובים שצריך לשים לב אליהם כאשר לומדים שפה חדשה זה סדר הלימוד. חשוב מאוד ללמוד נושאים בסיסיים ומילים שימושיות, לפני שמתקדמים לנושאים מתקדמים יותר ומשפטים מורכבים. זאת אחת הסיבות העיקריות שתלמידים לא מצליחים באמת לדבר ערבית בקורסים אחרים – הם פשוט מתבלבלים מהבלגאן.

דבר נוסף חשוב מאוד ששמנו עליו דגש בקורס, זה כמות התרגולים והמילים לשינון. בכדי להצליח לדבר ערבית ברמה גבוהה חייבים לתרגל והמון. לכן עבדנו במשך שנה שלמה כדי ליצור אלפי תרגולים שמשולבים בקורס בצורה מדורגת וחכמה. כל תלמיד שפותר את התרגולים, ומשנן את המילים מגיע לרמה שהוא מדבר ערבית! ואם תלמיד בסוף הקורס לא יודע לדבר ערבית – אנחנו מתחייבים להחזר כספי.

 

כמה זמן לוקח ללמוד לדבר ערבית?

מערכת הלימוד שלנו מותאמת אישית לכל תלמיד, כך שכל אחד לומד בזמנו הפנוי. יש מי שלומד חצי שעה ביום, ויש מי שלומד גם שלוש שעות כל יום. לכן יש תלמידים שכבר תוך חודש מתחילים להרכיב משפטים ולדבר בערבית, ולתלמידים אחרים זה יקח חודש וחצי או חודשיים. ככה או ככה, כל תלמיד שיתמיד, ילמד ויתרגל את התרגילים של הקורס יצליח לדבר בערבית תוך זמן קצר. משם זה כמובן ילך וישתפר עם המשך הלימוד והתרגול.

 

איך מצטרפים לקורס?

ההצטרפות לקורס היא פשוטה ומהירה!

  1. היכנסו לאתר שלנו ובחרו את מסלול הלימוד המועדף עליכם.
  2. בצעו רישום קצר.
  3. קבלו לאימייל את הגישה לחומרי הלימוד והתחילו ללמוד מיד!

 

לכל הפרטים על פנאן לדבר ערבית: www.fanan2speak.com

קרדיט: פנאן לדבר ערבית

 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים